Postat la 02:08

Ora 14:00. Imi verific mail-ul si in sfarsit primesc acel mesaj care il asteptam de vreo 3 saptamani incoace, cum ca incepe proiectul, la care m-am inscris. (Un fel de practica, la o agentie de publicitate… daca iese frumos va spun si care…) Asadar, inca un drum la Bucuresti. Ma bucur nespus de mult ca s-a intamplat tocmai acum. Adica am ajuns la o stare extrem de ciudata: am trecut peste simplul fapt ca ma plictisesc ziua, ca pierd timpul, ca nu fac nimic util, ca arunc cu banii aiurea etc. si am ajuns la o stare de maxima tensiune…tot ma enerveaza, ma plictiseste. De aceea ma bucur ca merg la Bucuresti, unde in sfarsit voi face altceva si voi uita de simpla rutina de a merge toata ziua la cafea, a iesi seara la terasele de pe strand, a vizita mirificul mall din arad…  si cam atat. Da, da, de 3 saptamani fac aceste lucruri. Voi nu ati fi luat-o pe ulei pana acum?! Asa ca, intr-o ora merg frumos la cafea, ne urcam in tren… si Hello Bucuresti! Prima sedinta cu membrii agentiei de publicitate, un eventual concert Massive Attack. Nu imi doresc nimic mai mult in momentul de fata, decat sa ma urc in metrou la titan si sa aud vocea lu’ enervanta aia, cum ca ”urmeaza statia x cu peronul pe partea y”.  Ce tare, nu!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu